onsdag 15 september 2010

Tack snälla Annika!

Jag hade en tuff dag igår och idag läste jag på Annikas blogg att hon gett mig Beautiful Bloggers Award med motiveringen:

(Frida) är en trevlig blogg som jag började följa för någon månad sedan. Jag kan inte säga att vi har samma smak när det gäller litteratur men hon har mycket vettigt att säga, och jag läser hennes inlägg med stort intresse. Som en extra bonus pluggar vi litteraturvetenskap ihop….

Jag blev så glad! Trodde inte jag skulle bli så glad. Tack Annika!

Jag har bloggat i kanske ett halvår nu och jag har inte ångrat för en sekund att jag började! Jag älskar det! Och jag älskar ännu mer att läsa vad alla ni andra läser för böcker och vad ni tänker och tycker om det. Jag har fått många fina boktips och kommit undan en del stolpskott tack vare er! Konstigt också att det nästan känns som att man känner några av er, fast jag inte träffat er, vet hur ni ser ut och i vissa fall inte ens vet era riktiga namn... Det är en underbar liten bokbubbla här på nätet jag har hittat till, och det är jag så glad över!

Jag har sett att det här har snurrat runt bland bloggarna jag läser och älskar ett tag nu, så jag får nog vara så tråkig att jag bara sänder ut ett tack till er alla som bloggar och som läser min blogg. Det värmer! Tack!

(Det här med sju fakta får jag nog återkomma till...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar