lördag 4 september 2010

Bokbloggsjerka

Annika undrar denna veckan i sin bokbloggsjerka hur många böcker jag har på min "att läsa hylla".

Jag kan ju börja med att erkänna att det är mer än en hylla. Jag kan fortsätta med att säga att ett köpstopp skulle passa bra, för jag har en hel del att läsa här hemma. (Speciellt nu när jag studerar och det inte blir så mycket tid (i alla fall inte just nu) till att läsa det jag vill läsa.) Men köpstopp blir det inget, och hur många böcker jag har olästa här hemma vet jag inte och vill nog inte ta reda på det heller :)

Annika har nu släppt på kravet att det måste vara en ren bokblogg, det räcker nu med en blogg som har ett intresse för böcker. Var med du också. Det är ett bra sätt att hitta till nya bloggar!

2 kommentarer:

  1. Bokmalen leder hittills med sina 97 (!) böcker, men det låter som att hon skulle få en hård match mot dig om du nu skulle våga att räkna dina olästa böcker vill säga :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, det blir nog en hård match :)

    SvaraRadera