torsdag 23 december 2010

Bokustoppen 2010 gick sådär

Jag kom på nu att jag har glömt bort att kolla hur det har sett ut på bokus pockettopplista de senaste veckorna. Jag har därför ingen aning vilka böcker som legat etta, och som jag hade tänkt skulle läsas. Men jag erkänner mig besegrad av den här läsutmaningen redan nu. Jag har läst de flesta tror jag, men en del har jag inte hunnit med och en del är jag verkligen inte sugen på att läsa. Idén till läsutmaningen är god, men så fort bokus rear bort en massa gamla pocketar seglar de upp till förstaplatsen, och det var inte riktigt det jag hade tänkt mig...

Jaja, det var trevligt så länge det varade.

Så här ser min slutliga lista ut:

v. 1 Hjärtat som vapen av Björn Ranelid 
v. 2 Snabba cash av Jens Lapidus 
v. 3 Snabba cash av Jens Lapidus 
v. 4 Snabba cash av Jens Lapidus 
v. 5 Precious av Sapphire 
v. 6 Snabba cash av Jens Lapidus 
v. 7 Äppeldalen av Deborah Smith 
v. 8 Äppeldalen av Deborah Smith 
v. 9 Syskonkärlek av Sheila O'Flanagan 
v. 10 Syskonkärlek av Sheila O'Flanagan 
v. 11 Syskonkärlek av Sheila O'Flanagan 
v. 12 Syskonkärlek av Sheila O'Flanagan 
v. 13 Utan ett ord av Linwood Barclay 
v. 14 Alkemisten av Paulo Coelho 
v. 15 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson 
v. 16 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson 
v. 17 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson 
v. 18 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson 
v. 19 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson 
v. 20 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson 
v. 21 Vi ses på Quentins av Maeve Binchy 
v. 22 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
v. 23 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
v. 24 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
v. 25 Bara vanligt vatten av Kajsa Ingemarsson
v. 26 Bara vanligt vatten av Kajsa Ingemarsson
v. 27 Bara vanligt vatten av Kajsa Ingemarsson
v. 28 Bara vanligt vatten av Kajsa Ingemarsson
v. 29 Bara vanligt vatten av Kajsa Ingemarsson
v. 30 Bara vanligt vatten av Kajsa Ingemarsson
v. 31 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
v. 32 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
v. 33 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
v. 34 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
v. 35 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
v. 36 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
v. 37 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
v. 38 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
v. 39 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
v. 40 Lyckan, kärleken och meningen med livet av Elizabeth Gilbert
v. 41 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
v. 42 Kackerlackorna av Jo Nesbø
v. 43 Kackerlackorna av Jo Nesbø
v. 44 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
v. 45 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
v. 46 Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson

Grönt betyder att jag har läst boken.
Lila är länkar till vad jag skrivit om boken
Svart är olästa böcker 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar