lördag 25 december 2010

Det kom en mycket snäll tomte till mig igår

I familjen igår hade vi Secret Santa. Det hade lottats ut vem som skulle köpa till vem i förväg, men vi fick bara veta vem vi själva skulle köpa till. Men efter öppnade paket fick vi reda på vem som hade vem. Vad säger ni? Min Secret Santa träffade ganska rätt :)

Lilla Stjärna av John Ajvide Lindqvist, en stor julmugg och te smaksatt med vita chokladspån och toffekulor. Har inte smakat än, men det låter mumsigt. Därmed är mina aktiviteter i mellandagarna fastställda. Ni hittar mig i soffan med en liten stjärna i knät och med chokladdoft cirkulerande runt mig.

Jag fick också en kamera av min söta pappa, så nu är det slut på suddiga mobilkort här på bloggen!

Idag blir det till att fira jul med mamma och familjen på den sidan. Det nalkas en riktig amerikansk kalkonmiddag...mmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar