fredag 17 december 2010

Snacka om julstök

Idag blev det i snömyset julfika à la Ikea innan jag handlade fem extra hyllplan som jag behöver nu när jag måste få ordning i mina hyllor igen. Vilket arbete det är! Jag har tre stora Billy-hyllor, men det räckte inte, så nu har jag köpt fem hyllplan till, men det räckte inte heller så jag tvingas köra med dubbla rader på vissa ställen. Ibland tänker jag att man borde ränsa bort lite böcker, men det är ju så svårt!

Nu har jag i alla fall blivit färdig med två av hyllorna, så nu är det en kvar, men det ligger massa böcker överallt och jag vet inte hur alla ska gå in. Men finns det hjärterum... ja, ni vet :) Idag orkar jag dock inte fixa mer, så det får bli i helgen. Det känns trots allt som att jag ser ljuset i slutet av tunneln, och det är ju alltid lika skönt!

3 kommentarer:

  1. Lycka till med bokhyllestöket. Jag brukar tycka att det är lite som terapi att sortera bokhyllor.

    SvaraRadera
  2. jag säger bara GAAAALLLEETT ha ha ha hade jag bott hemma hade du kunnat hyra bokhylleplats i min lägenhet, jaghar ju lite plats lver i min bokhylla!! ;)

    puss sis nu ses vi snart

    SvaraRadera
  3. Bokslukaren, tack, jag har bestämt mig för att jag måste ha dubbla rader, så nu är jag snart klar :)

    Hej gumman! hahaha, får nog köpa dig lite fler böcker när du kommer hem, så du kan fylla den där hyllan ;)

    När du kommenterar kan du fylla i ditt namn där det står 'kommentera som' så står det ditt namn istället för anonym!

    Kommer bli en tom jul utan dig!

    SvaraRadera