söndag 19 december 2010

Nu är allt som det ska igen

Nu är jag äntligen klar med att ställa i ordning alla böcker i mina hyllor, med flera hyllplan och allt. Det firades med att titta på mycket längdskidor och skidskytte och en skål med glass, smak choklad. Smaskens! Det tog ett tag, och jag har inte riktigt koll på var alla böcker står, och alla böcker av en och samma författare är inte överallt på samma ställe, men nu anser jag mig färdig då allt står i ordning och i stort är sorterat igen. Det var en mardröm att ha en massa främmande folk hålla på med mina böcker, men nu är det historia och jag har lärt mig av mina misstag. Nästa gång kommer jag vakta som en hök över mina små ögonstenar! 

3 kommentarer:

  1. Usch ja, jag läste om din traumatiska upplevelse med det "hjälpsamma" hantverksfolket. :( Men så skönt att du fått lite ordning på det nu! Hur mycket böcker har du?? Låter som väldans massa.. :)

    SvaraRadera
  2. ha ha nu är frågan syrran om du ska runda ner på den frågan för att undvika en eventuell chock hos föregående skrivare ;)

    ses snart!!

    puss

    SvaraRadera
  3. Hahahaha, ja, det är nog bäst att runda neråt hahaha...

    Jag har faktiskt inte räknat, men det är ganska många. Så många att hantverkarna kom in och skrattade och sa åh herregud där är mer böcker, åh herregud där är ännu mer böcker! Jag blev känd som hon med alla böcker... Smällar man får ta ;)

    SvaraRadera