måndag 20 december 2010

The Big Bang Theory

Vad passar väl bättre i julstressen än att få sig ett gott skratt? Jag älskar The Big Bang Theory. Jag gillar allt med serien, men jag har en speciell plats i mitt hjärta för Sheldon. Han är så underbar! Hur han inte förstår sarkasm, hur han resonerar, och hans Bazinga! bara för att nämna några av hans speciella egenskaper. Jag har kollat klart på första säsongen (det gick väldigt fort!), och nu är jag inne på andra säsongen. Jag har så klart sett serien på tv, men det visar sig nu att jag har missat ett och annat avsnitt. Ett avsnitt som kommer lite längre fram är när Raj har ljudeffekter på sin T-shirt. Så. Himla. Roligt. Jag njuter av varje stund, och vill att serien aldrig ska ta slut.

3 kommentarer:

  1. Haha. Håller med dig, älskar The Big Bang Theory och då såeciallt Sheldon. =D

    SvaraRadera
  2. Har bara strötittat någon gång men gillar verkligen smakproven så jag ska definitivt ta mig an säsong ett någon gång. Maratontittning är bäst! V har precis avverkat s. 5 av "How I met your mother", det tog väl fyra kvällar...

    SvaraRadera
  3. Sheldon gör hela serien!

    Jag älskar också maratontittning, men det finns en stor nackdel; det roliga tar slut alldeles för fort!

    SvaraRadera