torsdag 2 december 2010

Här är jag!

Jag vet att jag har varit lite dålig på att blogga i veckan, men det har faktiskt en förklaring. De håller på att lägga om golvet i min lägenhet (eller rättare sagt ska de ordna till mitt lutande golv, så förhoppningsvis kommer nu bokhyllorna inte svaja längre!) vilket innebär att först skulle alla böcker ner i kartonger (jag gjorde ca hälften själv) och idag får jag komma hem igen och då ska jag själv ta upp alla böckerna igen. Jag vill göra det själv, så jag har ordning, istället för att de bara slänger upp böckerna, men det är ett himlans jobb! Har funderat på vilken ordning jag ska ha i min hylla, om jag ska byta, men jag tror inte det, jag kommer nog fortsätta ha alla böcker, både inbundna och pocket, på samma ställe. Det kommer dock ta flera dagar innan jag blir klar! Men det ska bli mysigt att komma hem idag efter två nätter borta, och att få pyssla lite med mina böcker och filmer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar