fredag 31 december 2010

Nyår med guldkant?

Det här med nyårsafton tycker jag är ganska upphaussat. Jag håller mig hemma och har det lugnt pch skönt. Tittar på hockeyn. Junior-VM. Sverige-Kanada. Det blir inte bättre. Riktigt bra match också! Just nu står det 4-3 till Sverige.

Hoppas vi får ett bra idrottsår. Såg årskrönikan från OS häromdagen, och det började suga i OS-tarmen. Älskar OS! Men jag är glad att skidorna har kommit igång nu igen efter juluppehållet, ser fram emot VM i Norge och det är inte fy skam det heller :)

(Aj aj, nu blev det 4-4...)

Nu när jag tänker efter kollade jag nog på hockey förra året vid den här tiden också. En riktigt trevlig tradition jag har på gång!!

Uppdatering: Sverige vann på straffar. Herregud vad spännande det var!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar