måndag 6 december 2010

Julklapp?? Till MIG??

Det måste vara fysiskt omöjligt att gå på stan och julshoppa utan att komma hem med någon för tidig julklapp (läs bok) till sig själv. Det passade så himlans bra nu med den här då jag ska läsa Doktor Glas snart till läsutmaningen Svenska klassiker, och då måste man ju läsa den här sedan. Så jag hade ju strikt taget inget val. Plus att jag kände mig otroligt duktig att jag bara köpte en. En endast liten. Den räknas ju knappt. Det räknas ju bara när man köper 4 pocketar till priset för 3!

4 kommentarer:

  1. Det klart man ska ge sig själv en liten julklapp! :)

    SvaraRadera
  2. Åh, nu blir jag nästan lite avundsjuk på dig som har den fantastiska läsupplevelsen framför dig. Gregorius är fantastisk, Doktor Glas är fantastisk, och tillsammans är de oslagbara. Jag ser fram emot att få höra vad du tycker längre fram.

    SvaraRadera
  3. Doktor Glas står och väntar i hyllan, men jag har inte lagt vantarna på Gregorius än. Jag vill också!

    SvaraRadera
  4. Boktokig, det tycker jag med. Och en lustig grej med det är att man alltid får det man vill ha :)

    Kafka på jobbet, jag ser verkligen fram emot de här två läsupplevelserna. Jag tror jag kommer älska!

    Bea, så har det varit för mig också, jag har sparat lite på Doktor Glas, men nu är det dags. Att läsa Gregorius efter känns nästan som ett måste, speciellt efter all strålande kritik den har fått... (Av tex Kafka på jobbet ;))

    SvaraRadera