måndag 20 december 2010

Bokbloggsjerka

Då är det dags för sista jerkan innan julen, då det kommer vara ett uppehåll. Denna veckan frågar Annika:


Finns det någon extra hypad och populär bok du INTE tyckte om och hur kände du dig när du postade din recension?
Jag vet inte, jag kommer inte på någon på rak arm. Jag vet att jag tyckte att Gösta Berlings saga av Selma Lagerlöf var väldigt seg på sina ställen, men jag fattar varför hon är omtyckt då hon på andra ställen skrev lysande. Om jag inte gillar en bok som alla andra gillar börjar jag tänka på om jag missat något. Men när jag skriver om boken här på bloggen skriver jag vad jag tycker, jag tycker nog det är svårare att skriva en positiv recension om en bok som ingen annan gillade än en negativ om en bok som alla andra gillar. Tror jag...


Inför julen kommer en liten bonusfråga: Vad har du för hobbies förutom att läsa och blogga?
Jag älskar att titta på sport. Fotboll älskar jag, hockey likaså. Skidor på längden och utför, skidskytte. Friidrott, handboll. Och tennis, åh, tennis! Som ni märker har jag för det mesta fullt upp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar