söndag 16 januari 2011

Mitt söndagsprojekt

Jag funderar på om jag ska göra en lista över inköpta böcker 2011 och lästa böcker 2011. Det spelar inte så stor roll om jag läser exakt dom titlarna jag har köpt, men det skulle vara intressant att se hur stor skillnaden är i antalet. Det känns som om de olästa böckerna växer en aning mer i antal än vad antal lästa böcker gör. Skulle vara intressant att se om det stämmer, och i så fall; med hur mycket? Ja, det får nog bli dagens projekt. Leta fram ett litet block och fylla i året som det sett ut hittills. Ett lagom projekt på en söndag :)

4 kommentarer:

  1. Känns nästan som ett läskigt projekt också, min diff skulle bli för stor.. Haha.

    SvaraRadera
  2. Vindens skugga är en av böckerna som jag lånade på biblan i fredags. Ser fram emot att läsa den då så många tycker så mycket om den!

    SvaraRadera
  3. Det låter som ett lagomt projekt. En annan ska försöka skriva klart sin hemtenta ;)

    SvaraRadera
  4. Evelina, jo jag har märkt det... kommer ett inlägg om det snart ;)

    Boklusen, jag vill inte höja dina förhoppningar för mycket (det slutar aldrig väl) men jag älskade den! En fantastisk läsupplevelse som fortfarande lever kvar i mig.

    Zachan, oj, hemtenta på helgen. Jag är inte avundsjuk! Lycka till!!

    SvaraRadera