torsdag 6 januari 2011

Kaffe och skidor

Har ni sett vilken fin mugg jag har fått?! Perfekt. Här ska drickas kaffe med stil! Jag har själv aldrig varit på starbucks, men jag är väldigt förtjust i deras muggar. Både vanliga och termosmuggar. Och nu har jag en ny fin. Och den är så där go´ att hålla i då den "går inåt" i mitten av muggen. Och den är stor och bra! (Tack gumman!)

Nu blir det att dricka upp kaffet på bilden och kolla på skidorna. Älskar Tour de Ski, det är ju skidor i stort sett varje dag. Kanske är det här problemet ligger till att jag inte har något riktigt läsflyt just nu...? Ja, ja, det kommer nog snart igen :)

4 kommentarer:

  1. Härligt med stora muggar. Den ser fin ut att fricka ur!

    SvaraRadera
  2. Ja inte blir det mycket tid till läsning under Tour de ski, men spännande är det.

    SvaraRadera
  3. Boktokig, Älskar muggar! Speciellt stora som är sköna att hålla i!!

    Bokmamma, Visst är det spännande! Och svenskarna är ju så himlans duktiga. Det gör det ju lite extra roligt :)

    SvaraRadera