söndag 16 januari 2011

Lästa / Köpta böcker 2011

Mitt lilla söndagsprojekt är nu avklarat. Puh! ;)


Och resultatet blev som väntat. Det är sådant som händer när man släpper in mig i second hand-butiker. Läsningen har hittills gått ganska segt i år, men nu börjar jag komma in i läsflytet igen, så förhoppningsvis kommer siffrorna att jämna ut sig lite ganska snart. Men jag anar redan nu åt vilket håll slutsiffrorna kommer luta...

Jag är inte sen på att utmana mig själv dock, så det kanske blir en liten "utmaning" för mig själv framöver att jag ska läsa lika många, helst fler böcker än jag köper. (Men när man handlar på second hand borde det EGENTLIGEN bara räknas som en halv bok i och med att det är så billigt!  ;)) Jag har hört att jag inte verkar vara den enda med det här "problemet", vilket alltid är skönt. Någon som förstår vad jag går igenom... ;)

3 kommentarer:

  1. Nädu, den enda är du absolut inte! Jag har måååånga fler inköpta än lästa böcker. Så är det när man är bokoman. ;-)

    SvaraRadera
  2. jag har nog bara läst en bråkdel av allt inköpt, men än sålänge i år harj ag varit duktig. läst 7 köpt 2

    SvaraRadera
  3. Amy, ja det är väl det. Ett angenämt problem dock :)

    Böcker x 3, Oj, det var verkligen bra!

    Jag anar att siffrorna inte kommer se bättre ut när det snart är dags för bokrea...

    SvaraRadera