onsdag 12 januari 2011

Min dag

Idag ska jag äntligen gå och hämta ut ett paket som har väntat på mig i flera dagar nu. Detta blir årets första bokpaket, och det innehåller årets första rec.ex. Mer om det kommer senare (även om det för er andra bokbloggare/bokbloggsläsare inte är så svårt att lista ut vilken det är ;)).

Nu har jag äntligen hittat flyt i mitt läsande igen efter julen, och just nu håller jag på med två böcker. Den amerikanska flickan, som dock står lite på paus just nu, för efter att jag såg filmen Sylvia blev jag bara tvungen att börja läsa Glaskupan, så det är den jag håller på med nu.

Nej, nu ska jag sätta på lite kaffe. Vad har ni andra för er idag?

2 kommentarer:

  1. Tack för komplimangen! :) Jag håller med om att Glaskupan var jättebra! Då fick du en bra kväll med andra ord! Och vad kul att hämta ut bokpaket! Dagar med bokpaket=bra dagar!

    Jag ska förhoppningsvis ligga och läsa lite och tillfriskna mer. Så måste jag nog iväg och handla lite. sedan hämta barnen.

    SvaraRadera
  2. Åh, det var så lite! Den var du värd!!

    Absolut, Jag skulle vilja säga att bokpaketdagar = MYCKET bra dagar. Speciellt när det är böcker som är gratis :)

    Jag har också handlat, tvättar nu lite handdukar och sedan ska det läsas läsas läsas tills ögonen blöder... (Okej, det kanske var en liiiiten överdrift....) Sedan får man ju inte missa skidskyttet i eftermiddag. Åh, jag känner redan hur lugn och skön och fin den här dagen kommer bli :)

    SvaraRadera