lördag 20 november 2010

30 roliga minuter är bättre än inga roliga minuter

Lördagsunderhållningen på tv är inte mycket att ha. Jag älskar i och för sig att höra Petters versioner i programmet Så mycket bättre, men annars vet jag inte. Musiken i Så mycket bättre tycker jag är kul att höra, men deras aktiviteter och allt det hade jag kunnat skippa. Resultatet blir att jag ofta har datorn på samtidigt.

Har man tur går det någon film som man inte har sett allt för många gånger de senaste åren.

Men sedan kommer det. Höjdpunkten. Robins! Just ikväll med Håkan Hellström, som var helt fantastiskt rolig ikväll. Det är nog Robin som gör det. Alla intervjuer blir roliga. Jag har varit svag för Robins! sedan det startade och jag hoppas det kommer gå länge. Kul också med en svensk (eller ja, skåning) som lyckas göra en så bra och rolig talkshow.

4 kommentarer:

  1. Ursäkta, menar du att skåningar inte är svenskar, va?!?!? Inte ok....

    SvaraRadera
  2. Mina elever frågade vilket land gympaläraren kom från. Han är från Helsingborg, så visst är det en tolkningsfråga. ;-)

    SvaraRadera
  3. Oj, jag kanske blev missuppfattad. Det var ett skämt! Min syster bor i Skåne och jag har inga problem med Skåne eller skåningar. Tvärtom! Hela inlägget är ju en hyllning till Robin!

    Enligt O, Hahaha, ja, det kan vara lite svårt att förstå skånskan ibland :)

    SvaraRadera
  4. Och jag har inte heller något emot skåningar kanske jag ska tillägga...

    SvaraRadera