lördag 7 augusti 2010

Bokbloggsjerka

Annika på Annikas litteratur- och kulturblogg har startat en bokbloggsjerka, och jag hoppar gärna på det tåget! Hon skriver en ny fråga varje vecka på sin blogg som vi ska svara på, och sedan är det bara att gå runt bland massa mysiga bokbloggar och se vad andra har skrivit som svar. Ett trevligt sätt att hitta nya bokbloggarvänner där ute. Var med du också!

Denna vecka ska vi berätta om boken/böckerna vi läser just nu.

Just nu håller jag på med Stephen Kings Benrangel. Den är så himla bra! Jag har cirka hundra sidor kvar och jag vill inte att den ska ta slut så jag läser en liten stund, sedan gör jag nåt annat, läser en stund till och, ja, ni fattar... Men nu går det nog inte dra ut på det mycket till, jag vill veta hur det går för Mike, Mattie och Ki, och vad är det som händer i Sara Skratt? Ja, det kommer jag nog snart få reda på :)

5 kommentarer:

  1. Nu är det säkert tionde gången jag läser att någon håller på att läsa Benrangel av Stephen King. Det är en bok som jag absolut måste sätta upp på min att läsa lista då jag annars är rädd att jag kommer att gå miste om något väldigt bra :-)

    SvaraRadera
  2. Haha. Spelar ingen roll av vilken anledning du börjar läsa den, bara du börjar läsa den! ;)

    SvaraRadera
  3. Jag ska se om jag kan åtgärda detta nästa gång jag jag besöker biblioteket. Förhoppningsvis finns den inne :-)

    SvaraRadera
  4. Gör det innan kursen börjar, för den här boken är svår att lägga ifrån sig :)

    SvaraRadera
  5. Det ska jag komma ihåg!! :-)

    SvaraRadera