tisdag 8 februari 2011

Pust!

Jag vet inte hur det här blev. Har suttit längre stund än vad jag egentligen hade tålamod till med att sitta med min header (tror jag det heter). Jag vill egentligen ha bilden bredare och lägre, men då ser det ju helt konstigt ut. Jag vet inte hur man får till det så där snyggt. Jaja, jag är hyfsat nöjd och det får vara så här ett tag nu. Tycker det ger lite mer färg till sidan. Eller, vad säger ni? Ska bilden bort? Var det bättre innan? Och jag vet att den är lite suddig. Man blir nästan yr, så mitt tips; se inte direkt in i den ;)

(Jag kommer ändra på den, jag vill inte ha det så här, men jag orkar verkligen inte just nu...)

Uppdatering: Okej jag satt en liten stund till, men inte med den j***ans bilden, utan med designen på bloggen med sidor och liknande. Nu blev det lite bättre faktiskt. Önskar bara att jag enkelt kunde ändra kanterna på bilden, det ser så pålagt ut... Skulle vara snyggt med en liten kant eller så som det är när jag lägger in bilder i mina inlägg, men nu menar jag allvar: det får bli en annan gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar