söndag 6 februari 2011

Oh what a beautiful morning


Frukost måste vara dagens mysigaste mål. Speciellt på helgen. Speciellt när man inte har något speciellt inbokat. Så man kan sitta och läsa och drömma sig bort och dricka massor med kaffe hela förmiddagen utan att behöva titta på klockan. Oh the joy! Det är de små sakerna i vardagen (eller helgdagen...) som räknas.

Jag har läst ut Lilla stjärna av John Ajvide Lindqvist och en recension kommer snart, men just nu ska jag läsa lite till i Easer parade. Jag är bländad. Vilken strålande bok Easter parade är!

6 kommentarer:

  1. Vad sugen jag blir på att börja läsa boken!

    SvaraRadera
  2. Åh, gör det! Den är underbar. Jag har inte ångrat för en sekund att jag tog upp den.

    SvaraRadera
  3. Easter Parade blev Årets favorit för mig förra året. Jag tyckte verkligen om den!

    SvaraRadera
  4. Det kan jag utan svårigheter förstå, jag tycker också om den :)

    SvaraRadera