onsdag 16 februari 2011

Äntligen!!


Det här bokpaketet var efterlängtat kan jag lova! Här finns det lite av varje att sätta tänderna i. Jag har inte ställt in dom i bokhyllan än, jag vill ha dom framme och titta på dom, känna på dom. Just nu håller jag på med en annan bok, men sedan ska jag hugga in på den här högen. Tror jag vill börja med Shirley Jacksons We have always lived in the castle. Speciellt efter att jag läst den här recensionen inne hos Kafka på jobbet kände jag att den här boken måste jag läsa, och det nu! Så, tack Åsa för inspirationen!

9 kommentarer:

  1. Åh, skulle lätt plocka The Slap, The Help, We have always lived in the castle och The woman in black till min egen att-läsa-lista :) Lila hibiskus vet jag redan är bra!

    SvaraRadera
  2. Cia, Bara du inte tar mina exemplar ;) Men visst är det många bra! Jag velar fram och tillbaka och vet inte var jag ska börja någonstans. Jag vill läsa alla, och det NU :)

    Boktokig, Eller hur!? Det var så lite. Jag menade varje ord!

    SvaraRadera
  3. The Slap är bra! Lila hibiscus också, men inte lika bra som hennes andra två böcker. The Help står på min lista, men det blir på svenska.

    SvaraRadera
  4. Vilket paket! Läser just nu The Slap och den verkar lovande, The Help gillade jag mycker likaså Lila Hibiskus men mest av allt Under lejonets blick. Min favorit i högen!

    SvaraRadera
  5. Jag har bara läst En halv gul sol innan. Jag förväntar mig inte att den här ska vara lika bra, men det gör inget. Jag tror den är riktigt bra i alla fall :)

    Det låter lovande! Jag kan knappt vänta längre nu, men det där med att läsa mer än en bok åt gången är inte riktigt min grej ju...

    Var bok har sin tid!

    SvaraRadera
  6. Joanna, jag vet, jag fick verkligen till det den här gången. Jag överträffade mig själv skulle man kunna säga ;)

    Under lejonets blick pratas det ju inte så väldans mycket om, men det jag har hört har låtit lovande. The slap och The help ropar högt på mig kan jag lova :)

    SvaraRadera
  7. Kul att inspirera! Vi brukar ju ha ungefär samma smak du och jag, så nu hoppas jag att du inte blir besviken.

    SvaraRadera
  8. Hahaha, och det säger du nu!? ;) Nej då, jag kommer nog gilla den!

    SvaraRadera