onsdag 2 februari 2011

Idag läser jag

5 kommentarer:

  1. Den vill jag också läsa. Hoppas den är bra!

    SvaraRadera
  2. Än så länge har jag läst 200 sidor, och den är faktiskt jättebra :)

    SvaraRadera
  3. Jag gillade verkligen "Lilla stjärna". Det ska bli kul att höra hur du tolkar den efteråt.

    SvaraRadera
  4. Eli, Det tycker jag med. Jag har härmed officiellt ändrat åsikt om John Ajvide Lindqvist. För ett par år sedan läste jag Hanteringen av odöda som jag tyckte var bra, men inte fantastisk. Men jag var nog på dåligt läshumör, för den här är fantastisk, och jag längtar efter att få sluka alla hans böcker!

    Kafka på jobbet, Ja, jag har hört att det ska bli en twist på slutet. Jag gillar inte att veta sånt innan jag börjar läsa, men det gör inget den här gången. Jag älskar den, och än så länge har jag i alla fall inte listat ut twisten :)

    SvaraRadera