lördag 12 mars 2011

En trevlig överraskning


Idag låg det två avier i mitt postfack.
Jag hade ingen aning om att det var rec.ex. på ingång.

rec.ex.
Nirvanaprojektet av Stefan Tegenfalk visste jag att jag skulle få, men jag visste inte när.
Den första boken i den här trilogin Vredens tid tyckte jag började väldigt lovande, men den tappade tyvärr på slutet. (Du kan läsa mer om vad jag tyckte om Vredens tid här.) Så nu håller jag tummarna för att denna den andra delen början starkt och håller hela vägen ut.


rec.ex.
Dom här böckerna av Fay Weldon var en total överraskning. Jag hade ingen aning om att jag skulle få dom, och jag blev jätteglad. Jag har inte läst något av Fay Weldon innan, och nu är jag så sugen. Böckerna är för övrigt jättefina! Förlaget hade inte kunnat skicka bättre böcker till mig. Det känns som precis den typen av böcker jag längtar efter att läsa just nu. 

(Vad säger du pappa, är bilderna godkända??)

2 kommentarer:

  1. Jag fick två avier i fredags, ska bli oerhört spännande att se vad som döljer sig bakom dessa :)

    SvaraRadera
  2. Det skulle kunna vara så att detta inläg har avslöjat det :)

    SvaraRadera