lördag 19 mars 2011

Tidningar och små spikar


Den här fina tidningskorghållaren (???) (det står totalt still i huvudet, har ingen aning om vad jag ska kalla denna fina upphängningstidningsmakapären...) har jag köpt idag. Jag har fyllt den med mina älskade Vi läser-nummer i övre facket och Filter i det undre och hängt den i köket. Nu är det bara att hålla tummarna för att den kommer orka hänga uppe. Jag hittade inga spikar i den storleken som jag kanske hade önskat, så det fick bli storlek mindre. Men men, håll tummarna för att jag inte vaknar av ett stort PANG inatt som sedan följs av en förstörd tidningshängare och många, många svordomar...

4 kommentarer:

  1. Så fina korgar!Var hittar man sådana? Hoppas du slipper vakna av det där panget!

    SvaraRadera
  2. Tack, jag tyckte också den var fin. Jag köpte den på Q outlet utanför Jönköping, men det ska finnas en likadan affär i Stockholm. Jag betalade hela 149 kr. Så jag är mycket nöjd med mitt inköp :)

    SvaraRadera
  3. oj oj oj oj oj oj vad fina ;)

    SvaraRadera
  4. Eller hur!? Och himla praktiskt också måste jag säga :)

    SvaraRadera