måndag 14 mars 2011

What's a girl to do?

Det är måndag morgon. Det är grått och dimmigt ute, vilket påminner mer om höstväder än det efterlängtade vårvädret. Jag har tvättid (tråkigt!). Det är inget bra på tv. Min läslust har inte infunnit sig idag än (även om jag nu känner att den börjar pocka på uppmärksamhet). Vad gör man? Jag måste ju muntras upp. Jag vet! Jag beställer hem lite böcker! Jag fick ihop en fin liten bokbeställning som nu kommer hem till mig om 2-5 dagar inkl. en dags frakt. Plötsligt ser veckan lite ljusare ut.

4 kommentarer:

  1. Vilken tur att något så enkelt som att beställa böcker kan pigga upp så mycket!! Hoppas det blir bra lässtunder!

    SvaraRadera
  2. Tack. Det hoppas jag också :)

    Det är inte allt i livet som går att lösa med ett bokpaket, men måndagstristess var det bra för!

    SvaraRadera
  3. ha ha ha ha ha Du är ju go syrran :)

    SvaraRadera
  4. Man tackar. Alltid härligt med komplimanger det första man får på morgonen :)

    SvaraRadera