torsdag 17 mars 2011

Veckan går i Murakamis och bra tv:s tecken

Det har varit lite lugnt med inläggsfrekvensen här på bloggen. Jag har inte haft något vettigt att skriva. Jag har dock läst många bloggar i veckan och kommenterat en del. Det är också roligt!

Annars har det varit en vecka (hittills i alla fall) då jag läser Murakamis Fågeln som vrider upp världen. Den är så. himla. bra.

I veckan har det också varit ett uppsving på tv-fronten. Äntligen går det massa bra på tv! (Fast då börjar jag i stället gräma mig för hur sjutton jag ska hinna se allt. Men det är ett betydligt mer angenämt problem.) Desperate housewives har dragit igång igen. Likaså Grey´s anatomy. Yeey! Blue bloods har visat sitt andra avsnitt. Den serien verkar för himla bra tycker jag. Off the map hade premiär igår. Ska se det avsnittet idag har jag tänkt. The event har börjat på sin andra säsong. Ja, listan goes on and on and on....

Jag går också och väntar på mitt bokpaket jag beställde i måndags när jag var lite måndagsdeppig. Hoppas det kommer innan helgen!

Nej, nu börjar det vankas frukost...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar