lördag 16 april 2011

The Kennedys

Om en knapp timme visar svt den andra delen av The Kennedys. Ni missar väl inte den? Jag såg första avsnittet och gillade det starkt! Jag älskar att de inte bara skönmålar allt och alla. Kennedyfamiljen känns som riktiga människor med alla sina fel och brister, jag vågar till och med säga att jag är mer fascinerad av dom nu, när inte allt är så himlans bra och perfekt. En stor eloge också till ALLA skådespelare som gör det otroligt bra. De har verkligen lyckats få till känslan och stilen och fångat familjen Kennedys essens (det känns så för mig i alla fall). Även utseendemässigt är flera av dom skrämmande lika!

Har du sett den? Vad tycker du om den? Den har ju väckt ganska starka känslor i USA...

4 kommentarer:

  1. Jag gillade första delen, snygga miljöer och tidtrogna kläder också!

    SvaraRadera
  2. Och kläderna och miljöerna är dessutom underbara!!

    Andra delen var minst lika bra som den första tyckte jag.

    SvaraRadera
  3. Jag har verkligen missat att den börjat gå på svt. Jag får skärpa mig!

    SvaraRadera
  4. Ja, det tycker jag. Titta genast på serien! Jag gillade den efter första avsnittet, jag blev lite kär under det andra...

    SvaraRadera