fredag 8 april 2011

Jönköping i mitt hjärta

På bloggen Försök att inte se så snygg ut tycker jag att A.M.O gör ett bra jobb med att framhäva det fina med sin stad Umeå. Så, nu börjar kampanjen Älska Jönköping på den här, min blogg. Än så länge har jag inte stött på någon bokbloggare (eller annan bloggare) som bor i Jönköping, denna vackraste av vackra städer. Jag menar, bara en sådan sak som den fina vätterstranden. Eller HV. Eller Ica Maxi... Ja ja, i alla fall... Nu ber jag er jönköpingsbor: Gör er hörda! Var stolta! Och kommentera gärna här nedan om att ni finns så jag kan hitta till er.

Ni missar väl inte Talang 2011 ikväll. De befinner sig i den mycket talangfulla staden Jönköping!

4 kommentarer:

  1. Det är grymt vackert när man närmar sig Jönköping på E4 norrifrån! Tyvärr har jag inte varit mycket i staden förutom på A6... :(

    SvaraRadera
  2. Visst är det! En underbar utsikt som värmer i hjärtat.

    Just det, A6 har vi ju också :) Det är många som är som du, som mest är här för A6:s skull. Det är ju kul, men också lite synd. Det finns mycket annat att se här också.

    SvaraRadera
  3. Härligt att se ännu en stolt Jönköpingsbo i bloggosfären!

    SvaraRadera
  4. Ja, det verkar inte finnas överdrivet många av oss...

    Trevlig blogg du/ni har förresten!

    SvaraRadera