torsdag 2 juni 2011

Boken med stort B



Presidentens hustru av Curtis Sittenfeld

Det är alltså boken jag håller på med nu, och än så länge älskar jag den. Jag har kännt att det här är en bok som jag kommer älska, men har jag varit lite orolig att jag har haft för höga förväntningar. Jag tog ändå mod till mig häromdagen och tänkte att nu får det bära eller brista. Och det bär vill jag lova! Jag njuter verkligen. Läser varenda ord sakta och noggrant och suger in allt. Otroligt bra. Varför har ingen sagt att den är SÅ HÄR BRA??!!

5 kommentarer:

  1. Jag gillade den också mycket!

    SvaraRadera
  2. Den är så himla bra ju!

    SvaraRadera
  3. Har den men har inte läst, precis som med cirka hundra andra böcker...

    SvaraRadera
  4. Anna/ och dagarna går3 juni 2011 kl. 20:17

    Den är en sådan bok som man bara inte kan lägga undan. Tur det är helg!

    SvaraRadera
  5. Böcker X 3, Jag känner igen fenomenet...

    Anna, Jag vet! Sjukt beroendeframkallande bok. Och så bra! Jag älskar att läsa.

    SvaraRadera