torsdag 26 maj 2011

Varje röst räknas

Vem gillar väl inte en underdog!? Speciellt när underdogen är en charmant, knivskarp, intelligent bloggare.

Lite konstigt att hon är underdog, hon är ju ändå en av våra största och framförallt BÄSTA bloggare...

Lägg din röst på Kafka på jobbet till priset Forma Books Blog Award.

Det är hon väl värd!

(Inget ont om En bokcirkel för alla eller Bokhora, jag älskar dom bloggarna också, men de är så stora, och så gillar jag att det bara är en person (Åsa) som bloggar på Kafka på jobbet.)

7 kommentarer:

  1. Word! http://afractionoftheweb.blogspot.com/2011/05/kafka-ftw.html

    SvaraRadera
  2. Alltså, det här börjar likna ett riktigt val. Jag har visst en stab som jobbar ideellt för mig. Man tackar! Nä, men ärligt talat blir jag såklart jätteglad för de smickrande orden Frida. Stort tack! Det värmer verkligen.

    SvaraRadera
  3. Det kommer från hjärtat!

    Och vem har sagt att det är ideellt? Räkningen kommer på posten :)

    SvaraRadera
  4. Ingenting är gratis här i världen Åsa. Räkningar kan komma från de mest oväntade ställen.

    SvaraRadera
  5. Så sant, så sant. Idag fick jag en från vårdcentralen, bara för att ta ett exempel. Detta kan komma att bli kostsamt. Men, det har jag råd med om jag vinner 25 laxar. Och den chansen är väl ungefär lika stor som att... Ääääh... Äh, jag kommer inte ens på nåt.

    SvaraRadera
  6. Enligt O, Du är en mycket vis kvinna :)

    Kafka på jobbet, Aj, vårdcentralen, den kan göra ont. 25 tusen? Vinner vinnaren så mycket? Går det att ändra sin röst? ;)

    (Att du inte ens kan komma på ett underfundigt exempel...jag vet inte... det känns inte lovande :D)

    SvaraRadera