söndag 1 maj 2011

Efter lugnet kommer....mindre lugn?

Det har varit väldigt lugnt här på bloggen i veckan. Jag har varit ute mycket, läst en hel del och slappat framför tvn på kvällarna. Det behövs det också ibland. Jag har saknat att skriva här och framför allt att läsa det ni andra skriver i era bloggar och att diskutera med er. Så nu ser jag med spänning fram emot att se vad ni har haft för er och vad ni har läst i veckan.


Det har väl inte undgått någon att våren är här på riktigt!? Det är vitsippor överallt ute. Överallt! Så fint.

2 kommentarer:

  1. Där jag bor finns det minsann inga vitsippor även om det är härligt ändå TROTS att det faktiskt snöade (!) i går kväll! :-)

    SvaraRadera
  2. Skojar du? Snöade det. Och jag som tyckte att vi hade en väldans lång vinter här! Nu är det grönt och skönt utanför fönstret, och vintern är "long gone" :)

    Nu är ju den skönaste tiden på året. Inte för varmt, inte för kallt, och allt är grönt och det börjar blomma ut lite överallt. Så mysigt! Och bara det att man kan sitta ute på balkongen med en kopp kaffe och en bra bok. Sooo nice!

    SvaraRadera