tisdag 24 maj 2011

Bara finliret kvar

Igår tilldelades all tid och ork jag hade till att göra i ordning på balkongen. Jag skrubbade och tvättade och skurade och putsade. Puh! Allt är nu skinande rent :)

På kvällen var jag sedan och köpte en massa fina blommor som jag ännu inte hunnit plantera och ett par nya blomlådor. Så det får bli dagens projekt. Att göra de sista, roligaste detaljerna på balkongen. Plantera, pynta och göra det allmänt mysigt.

Tänk i eftermiddag, då kan jag sitta där ute med en bok och en kopp kaffe och känna mig nöjd...

2 kommentarer:

  1. Hoppas du hade sol i din del av landet! Och så ser vi fram emot en bild av det slutliga resultatet :)

    SvaraRadera
  2. Nej, tyvärr hade jag ingen sol igår. Det regnade växlat med blåst och stora moln. Men det är fint på balkongen nu i alla fall :)

    Bilder kommer, jag ska bara ta korten först ;)

    SvaraRadera