måndag 9 maj 2011

Change of scenery

Idag åker jag till västkusten, och jag kommer vara där hela veckan. Jag hoppas den har förberett med fint väder hela veckan, det skulle passa perfekt med en vecka med sol. Kommer nog gå runt med min kamera en del och ta lite kort, det är alltid lika kul! Jag räknar också med att läsa en del och dricka mycket kaffe. Helst ute i solen. Mmm...

Ni kan känna er lugna, datorn får hänga med så jag kommer (troligtvis) blogga som vanligt :)

Det har varit lite svårt att välja böcker som jag ska ha med mig den här gången. Jag vet inte varför, men jag vet inte riktigt vad jag kommer vara sugen på. Just nu läser jag på de sista 50 sidorna i The summer without men av Hustvedt och den är så otroligt bra så jag känner inte för någon annan bok just nu. Men jag har packat ner några stycken och skulle dom kännas fel senare så finns det ju faktiskt böcker att köpa på västkusten också har jag hört!

4 kommentarer:

  1. Siri säger bara Siri! Och ja, det finns både sol, kaffe och böcker på västkusten.

    SvaraRadera
  2. Jag vet, älska Siri!

    Jag har märkt det! Vi fick ett väldigt varmt välkomnande igår och än så länge har jag inte hunnit med något läsande, men jag tänkte sätta mig nu en stund. Ville bara kolla till bloggvörlden först :)

    SvaraRadera
  3. Ah, harligt! hoppas att du far ett harligt luftombyte!

    SvaraRadera
  4. Tack! Det är riktigt härligt faktiskt. Och jag älskar naturen som är här på kusten. Jag njuter varje gång jag är här.

    SvaraRadera