torsdag 26 maj 2011

Twitter. Japp! JAG har skaffat twitter!

Jag vet inte vilken sida jag vaknade på idag eller riktigt hur tankegången gick (jag var ju knappt vaken) men från och med i morse har jag ett twitterkonto! Jag heter PahittadeNojen och har precis fått upp min bloggbild där, den fick beskäras en hel del men ni ska nog känna nog igen den...

Jag har hittat några bokbloggare på twitter vilket är roligt. Tipsa mig gärna om just ditt twitterkonto (eller blogg för den delen) så jag hittar dit.

Sedan får ni gärna tipsa mig om vilka författare/kändisar/roliga människor/intressanta människor som är roligt att följa.

2 kommentarer:

  1. Klickade just in mig och började följa dig. @LindaOde är jag. Varning för vin- och snackstwitter bland bokbloggare.

    SvaraRadera
  2. Jag har hittat dig redan :)

    Haha, det låter som min typ av samtalsämnen!

    SvaraRadera