lördag 17 juli 2010

Vilken ända ska man börja i??

I veckan har dessa fina böcker kommit till mig. Jag vill bara läsa, läsa, läsa. Får se hur fort det går dock då jag fortfarande har en inlämning kvar på sommarkursen, men i alla fall.

Älskade syster - Joyce Carol Oates
Vredens druvor - John Steinbeck
Blindheten - José Saramago
Nattåg till Lissabon - Pascal Mercier
När oskulder kysser - Per Hagman
Benrangel - Stephen King
Sömnlös - Stephen King
Paula - Isabel Allende
Summan av dagarna - Isabel Allende

Jag vet inte var jag ska börja... Ett väldigt lyxigt och ett väldigt trevligt problem :)

1 kommentar:

  1. Åh vilka böcker! Älskade syster håller jag på med, men jag skaffar så många andra så den är lagd åt sidan så länge, ska läsa den till hösten igen.
    Benrangel hittade jag på bibblans loppis för en 5a och den ska jag läsa snart. :D

    SvaraRadera