söndag 11 juli 2010

Testet online. Check!

Jag läser ju en sommarkurs. Sociologi - Populärkultur. Det är två inlämningar som ska göras, varav jag gjort den första och fick ett B på den. Idag gjorde jag det teoretiska testet som ska göras online, och där fick jag också B. Jag blev så glad! Jag har i veckan varit aktiv på diskussionsforumet, som fungerar som ett seminarie, och tror jag gjort det jag måste göra, men kommer fortsätta vara med i diskussionerna då många av dom är väldigt intressanta.

Kvar har jag så bara den andra lite större inlämningen där man ska utföra en analys av en populärkultur yttring, där jag valt filmen The Last King of Scotland. Det ska bli intressant, men nu ska jag ge mig själv ett par dagars ledighet. Trodde inte jag skulle ha gjort så här mycket så tidigt i kursen. (Den avslutas den 15 augusti.) (Den går på halvfart.) Så idag känns det bra, och ett ok har lyfts från mina axlar att det teoretiska testet är gjort!

Nu blir det fotbolls-final Spanien-Holland och en god sallad. Heja Spanien!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar