fredag 2 april 2010

Inte så bra dagar

I onsdags fick jag åka till tandläkaren på en akuttid, en provisorisk lagning hade lossnat. Det gjorde ont och jag fick penicillin med mig hem. Till saken hör att jag verkligen, verkligen inte gillar tandläkaren. Jag tycker det är frunktansvärt obehagligt. När jag var yngre tyckte jag inte det var jobbigt, även om det redan då drogs ut tänder, sattes in tandställning, och rotfylldes. Men nu... Nu... Det blir bara värre... Jag har varit mycket på läkarbesök på sjukhuset där de gjort alla möjliga jobbiga och obehagliga undersökningar, men jag tar det nio gånger av tio i stället för tandläkaren!

Igår var det begravning. Och ja, det säger väl sig självt, det var jobbigt.

Så idag blir en dag i vilans tecken innan hela påsken drar igång med familjemiddagar och dylikt. Det blir läsa och tv-tittande för hela slanten idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar