tisdag 20 april 2010

Listor

Idag har varit en dag i dokumentationens tecken. Jag fick för mig att jag skulle skriva en lista på alla böcker jag äger. Jag öppnade Google Docs och satte igång. Det är ett stort projekt, men det gör ingenting. Det har visat sig varit riktigt trevligt att gå igenom böckerna. Hittills har jag hunnit med cirka 1/4.

När jag som mest höll på att dokumentera böckerna kom jag på att det vore väldigt bra att även skriva ner mina filmer. Jag har nämligen inte plats för att alla ska synas, så de står i tre rader inåt på tre hyllplan. Detta gör att jag glömmer vilka filmer jag har och det blir bara av att jag någon gång i halvåret tar en titt innanför främsta raden. Så nu har jag skrivit in alla filmer så jag kan se vilka jag har och kan titta på vilken jag vill när jag vill :)

Nu ska jag fortsätta med böckerna samtidigt som det är Djurgården-HV på tv. Finalmatch 3. Kom igen nu HV!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar