torsdag 15 april 2010

Bytt mail

Puh! Det var ett projekt. Har gått in på en massa sidor där jag har konton av olika slag och ändrat min mailadress. Finns kanske ett enklare sätt, men i så fall vet jag inte hur det går till. På en del sidor var det omöjligt, och jag har fått maila till en del folk och frågat hur man gör, eller om de kan ändra den.

Jag insåg att jag fortfarande har icq, men jag är aldrig, aldrig inne där så jag försökte deleta mitt konto. Gick inte. Så nu fick jag lägga in ett inlägg att de skulle radera det, vilket också flera andra hade gjort. Dåligt!

Men nu i alla fall har jag skaffat gmail, och det var inte en dag för sent! Jag använder redan reader frekvent (varje dag) wave några gånger i veckan och så bloggar jag ju här :) Jag har lärt mig att älska google och inspirerad av bokhoran Jessica insåg jag att det nu var dags att flytta från hotmail. Än så länge är jag väldigt nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar