söndag 2 maj 2010

Heroes

För ett par veckor sedan hade cdon en stor kampanj för att de fyllde år. Jag passade på att beställa hem heroes säsong 3. Jag har inte sett några av de avsnitten innan. För att uppdatera mig här hemma plöjde jag igenom säsong 1 och 2. Säsong ett var bättre och framförallt roligare än vad jag minns, men tvåan är verkligen inte så bra... Jag kommer ihåg att den fick stor kritik och att serien tappade en massa tittare, vilket har lett till att sändningstiderna blivit mycket sämre. Även jag föll ifrån serien här. Men så kom säsong 3 och ryktet gick att serien hade hämtat upp sig, blivit bättre och fått fler tittare igen. När jag så kunde köpa säsongen för ett par hundra kronor klippte jag till. Och det är jag väldigt tacksam för. Serien är tillbaka och det med besked! Vad bra den är! Den är rolig, spännande tar oväntade vändningar och jag har svårt att sluta titta. Lever i en ett-avsnitt-till-stämning.

Idag är det fint väder med sol och blå himmel och när solen kommer till min balkong ska jag sätta mig ute och läsa lite, jag har två böcker att avsluta, men först ska jag nog se ett avsnitt till... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar