måndag 4 juli 2011

Spänningen måste vara olidlig

Nu sitter jag då här på västkusten och jag förstår att frågan på allas läppar är vad jag tog med mig för böcker till slut!? Jo, det ska jag berätta. Jag valde att inte ta de största tyngsta böckerna, för då kunde jag ju ta med mig några fler böcker (man är ju inte nybörjare på det här ;)). Alltså fick tre pocketar hänga med. Främlingen i huset, Sharp object och De vilda detektiverna är de lyckliga tre.

Nu ska jag lägga mig och läsa Oryx & Crake. Mys!

4 kommentarer:

  1. Hoppas du får härliga dagar på kusten! Jag hade röstat på The Help, nu har du ju den kvar när du kommer hem igen. Inte heller fel...

    SvaraRadera
  2. Det har och är riktigt härligt här. Överraskande bra väder har det varit också. Idag tycker jag det är lite för varmt, så jag håller mig till skuggan mest :)

    The help ångrar jag nästan lite att jag inte tog med den. Men som sagt; den som spar han har!

    SvaraRadera
  3. Oryx & Crake som är så himla bra! :-)

    SvaraRadera
  4. Detycker jag med, men av någon anledning kände jag för att börja med en ny bok, så nu har jag börjat läsa De vilda detektiverna :)

    SvaraRadera