onsdag 6 juli 2011

Läsrapportering

Nu är jag på kusten och har ju tänkt att jag ska läsa en del när jag är här, men det blir liksom inte så. Det är så mycket annat i stället. Det är väl lite charmen och poängen med att åka iväg också, att man umgås, men idag är jag riktigt läsasugen så idag kommer jag nog klämma in ett par timmar läsning i alla fall. Jag har börjat i De vilda detektiverna av Roberto Bolaño. Jag håller i och för sig fortfarande på med Oryx & Crake av Margaret Atwood, men jag var så himla sugen på Bolaño så jag började i den i alla fall. Busigt va? Jag har knappt ens börjat i den, så det är för tidigt att säga om jag gillar eller inte, men den verkar lovande!

2 kommentarer:

  1. Jag vill med var på kusten och inte läsa ngt alls!!! ;)

    Kul att prata med dig innan! puss puss från Syrran =)

    SvaraRadera
  2. Hej gumman! Åh vad jag önskar att du också va här!

    Vad sägs om en liten skype-dejt bara mellan dig och mig snart? Känns som om vi har mycket att prata om :)

    SvaraRadera