söndag 21 mars 2010

Tidningar

När jag var yngre prenumererade jag nästan alltid på tidningar. Jag började med Bamse och Kalle, senare Starlet (åh! starlet...). I vuxen ålder är det mest Illustrerad vetenskap som har gällt. Men nu verkar det som om månadstidningar börjar få ett uppsving igen. Kul! Jag är inget fan av tidningar som är till kvinnor med mycket mode i (typ Damernas värld, Femina, ja, ni fattar...) Men har börjat prenumerera på Vi, vilket jag tycker är en mycket trevlig läsning. Jag älskar känslan när man går ner och hämtar posten och det ligger en bra tidning där. I kontrast till alla räkningar och all reklam! Jag har läst Vi läser ett bra tag, och bestämde mig idag att det var dags för en prenumeration där också. Och när jag väl höll på beställde jag även Filter. Jag har ännu inte läst den (jag vet, dåligt men det finns inget bra tidningsutbud i min mataffär...), men den verkar väldigt lovande! Ska bli spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar