Visar inlägg med etikett Justin Evans. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Justin Evans. Visa alla inlägg

torsdag 23 september 2010

Tack Karin!!

Efter en lång rätt tråkig och jobbig dag så väntade det ett litet grönt paket på mig när jag kom hem. Det var från Karin på bloggen En bokcirkel för alla som hade skickat mig de två böcker jag vann i en tävling hon hade. En mörkrädd pojke av Justin Evans och Människohamn av John Ajvide Lindqvist. Med följde också ett fint litet visitkort. Paketet kunde inte ha kommit på en bättre dag! 

Tack Karin så hemskt mycket för böckerna!  

söndag 1 augusti 2010

Jag vann!!

Jag är så glad. Jag som aldrig brukar vinna, och den här gången ville jag verkligen vinna. Inte bara för vinnandets skull, utan främst för de fina böcker jag kommer få :)

Jag vann skräckpaketet hos En bokcirkel för alla som Karin lottade ut. I det ingår Människohamn av John Ajvide Lindqvist och En mörkrädd pojke av Justin Evans. Två böcker jag ser fram emot att läsa och skriva om här på bloggen.

Tack Karin!!

söndag 25 juli 2010

Deltar i en tävling!

Karin på bloggen En bokcirkel för alla är så snäll så hon lottar ut två pocketpaket, ett med skräcktema och ett romanpaket. Jag skulle så gärna vilja vinna skräckpaketet! I det ingår En mörkrädd pojke av Justin Evans och Människohamn av John Ajvide Lindqvist.

Jag har läst en bok av John Ajvide Lindqvist. Hantering av odöda. Det var några år sedan nu, och jag tyckte den var bra, men inte så bra så jag sedan har läst någon mer bok av honom. Men eftersom det skrivs väldigt mycket om honom på bokbloggarna och alla höjer honom till skyarna har jag tänkt att ge honom en ny chans. Jag frågade Karin på En bokcirkel för alla vilken hon tyckte jag skulle börja med, och svaret var just Människohamn. Det skulle vara jättekul att vinna denna bok för att se vad alla pratar om, och jag tror faktiskt att jag kommer gilla den!

En mörkrädd pojke har jag många gånger tänkt att klicka hem, men det har helt enkelt inte blivit av än, men den verkar väldigt bra!

Så, jag håller tummarna :)