söndag 28 mars 2010

Skavlan

Åh, på Skavlan igår var little Steven gäst. Jag är ett stort Sopranos-fan, och personen jag älskar allra mest i serien är Silvio Dante (little Steven). Han berättade i programmet att han håller till en hel del i Norge då han jobbar med ett rockband där. Han menade också att han tycker Skandinavien är mer rock'n'roll än något annat ställe. Vet inte om han verkligen menade det, och det är kanske inte det första jag tänker på när jag tänker på Skandinavien, men vem vet.. Han har säkert rätt :) Hade älskat att få vara med på hans rock'n'roll bröllop han berättade om! Det var i och för sig för 27 år sedan, och då var jag ett år, men ändå...

Även intressant att se Ola och Noomi Rapace, Anja Pärson, men framför allt gillade jag killen med cerebral peres (eller hur det nu stavas) som hade gått 50 mil i vildmarken. Helt otroligt! Och när Skavlan frågade honom vad han saknat mest när han levt på frystorkad mat och utan toalett osv i flera veckor blev svaret champagne :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar